Darindagi Uttar Ayi Hai

Darindagi Uttar Ayi Hai
Meri Ankhon Mein
Kyun Mere Siwa
Mujhe Koi Or Dikhayi Nehin Deta
Leho Leho Ho Giya Hon
Intazar Mein Rasta Dekhe
Ab Meri Aahon Ko Bhi
Mere Siwa Koi Nehin Sunta
Dhak Dhak Kr Aakhir
Ruk Saa Jata Hai
Kyun Mera Dil Ab
Betahasha Shor Nehin Krta
Dor Bohtt Dor Jaa Kr
Tham Sa Jati Hain
Kyun Meri Ankhon Ko
Roshni Ka Surakh Nehin Milta
Meri Manzilein Hi Jese Tareek Ho Kr
Gum Saa Gyi Hain
Kyun Nazim Ye Rasta
Aakhir Kehin Nehin Jata..
(Nazim Ali)

درندگی اتر آئی ہے
میری آنکھوں میں
کیوں میرے سوا مجھے
کوئی اور دیکھائی نہیں دیتا
لہولہوہوگیا ہوں
انتظار میں راستہ دیکھے
اب میری آہوں کو بھی
میرے سوا کوئی نہیں سنتا
دھک دھک کر آخر رک سا جاتا ہے
کیوں میرا دل اب
بے تحاشہ شور نہیں کرتا
دور بہت دور جا کر
تھم سا جاتی ہیں
کیوں میری آنکھوں کو
روشنی کا کوئی سوراخ نہیں ملتا
میری منزلیں ہی جیسے تاریک ہوکر
 گم سا گئی ہیں
کیوں ناظم یہ راستہ آخر کہیں نہیں جاتا
(ناظم علی )

You Might Also Like

0 Comments